כלות חורף 2019

הקרדשיאנס ממשיכות לשלוט לצד פלטות צבעים חדשות

אמנית האיפור שלי לאון על כלות חורף 2019

 

"הכלות של החורף הן יותר קלילות וזורמות, יש הרבה סטודנטיות, וכלות שמגיעות לכאן מחו"ל אבל בסופו של דבר כולן רוצות לצאת "וואו!"  – ועם הפלטות החדשות יוצאות תוצאות מדהימות". כך אמרה לנו השבוע שלי לאון, אמנית האיפור ובעלת סטודיו ואקדמיה לאיפור במרכז ראשון לציון, אז ביקשנו ממנה לספר לנו על הטרנדים החמים באיפור כלות לחורף 2019.

לשלי ניסיון עשיר ומגוון של מעל 13 שנים באיפור נשים וכלות, בארץ ובחו"ל, וכן באיפור לטלוויזיה, לצילומי תדמית עסקית, לתצוגות אופנה ולהפקות עם מיטב הצלמים.

שלי מאפרת כלות ומלוות בסטודיו שלה וגם בהגעה אל מקום ההתארגנות שלהן והיא מספרת ש"גם אחרי כל כך הרבה שנים במקצוע אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהזכות לקחת חלק באירועים החשובים של הלקוחות שלי. כשאני מאפרת כלה, חשוב לי לתת לה הרגשה של פעם בחיים ולהתאים את סגנון האיפור לאופי שלה ולמה שהיא מבקשת."

ומהם מראות האיפור השולטים לחורף 2019?
"בחורף 2019 המראה הצבעוני נכנס חזק יותר, ואם בקיץ הלכנו על גווני המהגוני, האדומים והכתומים עכשיו אנחנו רואים גם הרבה יותר מעושן והרבה כחולים, ירוקים וסגולים – כמו בפלטות החדשות של Urban Decay  ו – Huda."

"ולצד זה, אין ספק שבנות הקרדשיאנס ממשיכות להוות מקור השראה עיקרי בכל אופנת הביוטי ואיפור הכלות. המאפר שלהן, מריו, הוא השם הכי חם היום באינסטגרם ובכל פעם שהן יוצאות עם משהו חדש, הרבה בנות וכלות מבקשות לאמץ גם הן את הלוק".

"עוד מראה שמאפיין את חורף 2019 הוא המראה הטבעי, בצבעים נייטרלים, שאף פעם לא יוצא מהאופנה, ובכלל, בחורף, אנחנו פחות רואים את המראה השזוף והמנצנץ, ופחות משתמשים בהברקות והצללות".

לדברי שלי הכלות של היום מבינות שהאיפור שהן בוחרות הוא אמירה בפני עצמה, ולכן הן מבקשות מהמאפרת את הלוק שמעביר את המסר שהן רוצות לשדר ולאו דווקא עפ"י ההתאמה לשיער או לשמלה.

 

שלי לאון, סטודיו ואקדמיה לאיפור.