כלים וחומרים לאיפור ערב מושלם

כל אחת רוצה להראות מעולה ובמיוחד כשמדובר באירועים חשובים או ביציאה לבילוי במקומות מסוימים וכדומה. כדי להגיע למראה המושלם רבות מהנשים עושות שימוש בתכשירי קוסמטיקה יקרים על בסיס יומי, מתיחות פנים, או שהן נעזרות במאפרת מקצועית כדי שתעשה להן איפור ערב מושלם.
מסתבר שניתן להגיע לאיפור ערב מושלם, איפור ערב שידגיש את הפנים והעיניים ויחליק את העור ולא רק בערב החתונה שלך, אלא בכל חתונה שתוזמני אליה ובכל אירוע מכובד אחר שתגיעי אליו. ולא מדובר רק על אירועים וחתונות, אלא גם כשאת רוצה להיראות במיטבך כשאת יוצאת לבילוי משותף עם בן זוגך, לארוחת ערב חגיגית במסעדה ואפילו למסיבת קוקטייל לרגל השקת האגף החדש במקום העבודה שלך. איפור ערב או איפור מושלם אינם מכוונים רק לאירועים בערב, אלא לכל פעם כשתרצי להיראות טוב ומדובר גם על היום יום שלך.

אז לאילו כלים וחומרים נזדקק לאיפור מושלם?

כדי שתוכלי להראות במיטבך את צריכה בתיק האיפור שלך חומרי איפור איכותיים ביותר ואת כל כלי האיפור הנכונים. לא פחות חשוב מכך הוא אופן מריחת האיפור וכדי לעשות זאת יש להתנסות בכך יותר מפעם אחת. הכלים שתזדקקי להן בתיק האיפור שלך הם:
מברשות ומכחולים – מברשת רב תכליתית שמכונה גם "קבוקי". זו מברשת קצרה שניתן לשאת אותה גם בתיק איפור קטן שנלקח איתך. ראש המברשת צפוף וגדול והיא נגמרת בצורה מעוגלת. במברשת זו ניתן להשתמש למריחת סומק, פודרה, וגם למייק אפ והיא ממזגת את כל אלה עם עורך בצורה מושלמת.

מכחול לשפתיים – חשוב מאד והוא ממלא שני תפקידם: הוא משרטט קו ישר בשפתיים וחוסך בכמות השפתון שאותו את מורחת ישירות מהאודם. מכחול מאפשר למרוח כמות מדוייקת ואחידה של צבע על השפתיים ואפשר לעשות שימוש גם בגלוס שיש בו מברשת קטנה.

מברשת איפור לעיניים – תוחמת את העין. בעזרת המברשת ניתן לחדש ולהדגיש את מראה העיניים ובעיקר במעבר בין היום ללילה. המברשת משמשת גם למילוי הגבות. צורת המברשת היא כמו משלוש דק מאד הנצמד לתחתית העין והעוזר לאפר את המקום באופן מדוייק ביותר.

מוצרים בסיסיים עבור איפור ערב

איפור ערב כולל כמה מוצרים בסיסיים שיוכלו להעניק לך איפור מושלם:
פודרה עוזרת למניעת הברקה בפנים ובמיוחד בערבי הקיץ החמים כאשר נמצאים באירועים במקומות פתוחים כשהלחות גבוהה גם בשעות הערב. פודרה דחוסה עדיפה, כי היא פחות מלכלכת ויותר ידידותית.

איילינר מעצים את מראה העין ומעניק מראה חתולי. אפשר לרכוש איילינר ג'ל שעמיד ל 12 שעות שאינו נוזל בחום.

מסקרה מגיע כיום במגוון צבעים, אבל השחורה היא הבסיסית והקלאסית ביותר ומשדרגת את מראה העין ללא צורך בצללית.
מוצרים נוספים שתרצי בתיק האיפור שלך על מנת לעשות איפור ערב מדהים הם: שימר, מייק אפ איכותי, קונסילר, צלליות, אבקה וכדומה.

מאמר מאת: שלי לאון.

מאפרת כלות

קורסי איפור מקצועי