כשמדובר באיפור כלות, מגיע לך הטוב ביותר

בתור כלה אחת ההחלטות החשובות העומדות בפנייך לערב זה היא האיפור. עלייך לבחור מבין מגוון רחב של בעלי מקצוע המציעים שירותי איפור כלות את המאפר ואת סגנון האיפור אליו את הכי מתחברת. איפור כלות יכול להפוך את הכלה למהממת ומיוחדת, ויכול גם לגרוע. השמלה יכולה להיות מושלמת, עיצוב השיער יכול להיות מיוחד, אבל אם האיפור לא עשוי בצורה עדינה ובטוב טעם, זה עלול להרוס את ההופעה.

איך לבחור מאפרת?

בתור כלה, את היא המלכה של הערב גם אם בחרת באולם אירועים או גן אירועים – את רוצה להיראות במיטבך, ולהרגיש נשית ומושכת. ישנו מבחר גדול של מאפרים, כיצד תוכלי לבחור את המאפר הנכון בעבורך, שעושה איפור כלות בצורה הטובה ביותר? ראשית, עשי רשימה של מספר מאפרים אשר קיבלת עליהם המלצות. צלצלי וקבעי פגישה עם השניים המוצאים חן בעינייך. נהוג, כאשר מאפרים כלות, לקבוע איפור ניסיון. בפגישת האיפור הניסיוני המאפר יאפר אותך בשני צידי הפנים באופן שונה, כך שתוכלי להתרשם מעבודתו, ולבחור את הסגנון והצבעים המתאימים לך ביותר. איפור כלות הוא מקצוע הדורש ניסיון וידע רב. בקשי לדעת מה הניסיון של המאפר, והאם הוא בוגר קורס, ודאגי שהניסיון שלו יהיה באיפור כלות ספציפית, ולא באיפור באופן כללי. השתדלי ללכת למאפרים עליהם קיבלת המלצות מחברות שהתנסנסו בשירותיו של מאפר זה. בערב החתונה יתכן ותתרגשי, תבכי, תרקדי ותזיעי. חשוב לברר עם המאפר באילו חומרים הוא משתמש לאיפור כלות, האם הם עמידים במים, ולוודא שאינך אלרגית לאחד החומרים. אף כלה לא תרצה פרצוף נפוח מאלרגיה, או איפור מרוח בתמונות. הכי חשוב שתתחברי אל המאפר, ותרגישי עימו חופשיה, ביום החתונה עלייך להנות, וחיבור טוב עם המאפר יעשה את העבודה.

טיפים לאיפור כלה

אז אחרי שבחרת את המאפר הנכון ביותר בעבורך, עלייך לבחור את סגנון האיפור אליו את מתחברת. איפור כלות יכול להגיע בשני סגנונות עיקריים: הסגנון הצבעוני, והסגנון הטבעי. ישנן כלות שמעדיפות איפור כלות צבעוני, רועש ומיוחד, וישנן כלות המעדיפות סגנון איפור קלאסי, שכמעט בלתי נראה לעין. איפור כלות הוא סוג של איפור ערב, לכן רצוי לדאוג לכך שהוא לא יהיה עדין מידי, אך גם לא אגרסיבי. בקשי מהמאפר להתאים את גוון האיפור לצבע עורך. לרוב לכלות בעלות עור כהה יתאים איפור כלות בצבעים בהירים אקריליים, ואילו לבנות בעלות אור בהיר, יתאים איפור כלות קצת בגוונים קצת יותר כהים.