מאפרת מקצועית או בסלון כלות?

כיצד למצוא מאפרת מקצועית או סלון כלות לפני החתונה?

החתונה קרבה וקדחת החיפושים אחר אולם שמחות, שמלת כלה וחליפת חתן, טבעות, קישוטים לרכב, תסרוקות, ואיך לא, איפור כלות – יכולה להיות עניין לא קל ומתסכל במיוחד. יום החתונה הוא בעיקר עבור הכלה ורוב היום הזה סובב סביבה, לכן הכול חייב להראות פרפקט ללא יוצא מהכלל.

חיפוש אחר איפור כלות עצמו הוא עניין לא פשוט, וישנם כיום לא מעט מקומות שמציעים איפור כלות, בין אם מדובר בסלון כלות או מאפרת מקצועית צמודה לכלה ביום החתונה. לפני הכל יש לבחון את הדברים, ולהבין בדיוק מה יהיה נכון עבורך. ניתן לחפש אחר מאפרת מקצועית או סלון כלות באינטרנט, במגזינים ולעיתים ניתן לקבל קצת ביקורות על מקומות מהקרובים והקרובות.

מאפרת כלות מקצועית או סלון כלות?

אז קיבלנו טיפים וביקורות על מקומות בהם הכי כדאי להתאפר לקראת החתונה הקרבה ובאה, אך מה השוני בין מאפרת מקצועית אישית לבין סלון כלות? מי מציע את השרות הטוב ביותר ואצל מי נקבל ליווי מלא ביום החתונה? הנה השוואה:

  • מאפרת מקצועית תהיה צמודה לאורך כל התהליך וביום החתונה, והיא תתקן את הנדרש אם ימרח האיפור בזמן הצילומים ובזמן טקס החתונה. מאפרת מקצועית תהיה זמינה עבורך לאורך כל היום החשוב מכל.
  • סלון כלות ילווה אותך ביום החשוב שלך, ויציעו עבורך יום מפנק במיוחד כאשר לרוב שרות האיפור כלות כבר כלול בפנים, אך על מנת לקבל ליווי צמוד לאורך היום יש צורך בתשלום נוסף, והטיפול הוא פחות אישי.

    כל אחת בוחרת בדרך שונה מהאחרת, כך שחשוב שיהיה קליק עם המאפרת המקצועית או סלון הכלות אליו בוחרים ללכת, על מנת לקבל את האיפור ליום המושלם ביותר.

איפור כלות ביום החתונה

היום החשוב הגיע והכל חייב להראות מושלם. איפור כלות משנה את כלל הצורה והנראות של הכלה ביום החתונה. האיפור הוא חלק מאוד משמעותי אשר משפר את המראה הכללי של הכלה. כל כלה מעוניינת שהאיפור יהיה עמיד לאורך היום, וחשוב מאוד שיהיה ליווי צמוד על מנת ליהנות מהיום, ללא פחד שהאיפור ירד או יתקלקל חלילה.

טיפים

ישנם מספר טיפים שיעזרו לצלוח את יום החתונה בהצלחה, והכי חשוב שהכלות תצאנה מרוצות. כל כלה ביום החתונה שלה כלל לא רגועה ורגישה מאוד. להלן מספר טיפים לעבור את היום בשלום עם איפור כלות:

  • מלווה צמודה לאורך כל היום
  • איפור עמיד שיחזיק מעמד גם בחופה
  • אין התפשרות – האיפור חייב להיות על פי טעם הכלה

    לא רק האיפור חשוב באותו היום, גם התסרוקת חייבת להיות מושלמת ושתשתלב יחד עם האיפור והשמלה. חשוב מכל, לא לשכוח לאכול משהו, גם אם הוא קטן , באמצע היום המפרך והצילומים.

איפור כלות, איפור ערב, איפור מקצועי- שלי לאון