מאפרת מקצועית לאיפור ערב

איפור לאירועים הוא מלאכה קשה שדורשת מיומנות, על כן מומלץ להיעזר במאפרת מקצועית לאיפור ערב שמתמחה והוכשרה במיוחד בתחום. איך תבחרי איפור מקצועי שייתן לך את התוצאה הטובה ביותר של עבדת האיפור? מספר טיפים במאמר הבא.

איך בוחרים מאפרת מקצועית כשמדובר באיפור ערב?

איפור ערב לאירוע דורש סגנון מהוקצע, עמידות ואטימות, ועבודה מקצועית ומנוסה. שימו לב שבבחירת מאפר/ת מקצועי/ת הכי חשוב לבחון האם התקשורת טובה מספיק, כדי שהמתאפרת והמאפרת יוכלו לשתף פעולה, כך שהמאופרת תצא מרוצה, ותמצא מקום להקשיב לניסיונה ודעתה של המאפרת המקצועית (שכמובן יודעת על מה היא מדברת). למשל כשמתאפרת מבקשת איפור טבעי, המאפרת צריכה להתחשב ולאמץ סגנון טבעי עדין הולם, שיוציא אותה הכי יפה. כשהמתאפרת מבקשת איפור דרמטי ונועז, על המאפרת ללכת בכיוון הזה, אבל גם לדעת למתן אותו, ולהתאים אותו לתווי הפנים של המתאפרת- לגרום לאיפור להיראות זורם ולא כמו תחפושת.

מאפרת מקצועית צריכה להשתמש בתכשירים איכותיים עמידים לאורך זמן. איך תגלי אם המאפרת שבחרת משתמשת בתכשירים טובים? פשוט השתדלי שהאיפור ניסיון שלך יהיה בשעה מוקדמת כדי שתוכלי לבחון את השתנות העמידות של האיפור לאורך כל היום. לאחר האיפור ניסיון לא לשטוף מייד את הפנים עם הגיעך הביתה, תבחני אותו כמה שיותר, תשימי לב לשינויים בו מקרוב. כך תבחיני אם החומרים שאיפרו אותך בהם הם עמידים.

כדי לקבל תוצאת איפור מושלמת, כדאי שביום האיפור וביום האיפור ניסיון תשתי המון מים. המים מעניקים לפנים לחות ורעננות . לשתיית מים מרובה לאורך זמן יש השפעה ניכרת על עור הפנים בכלל. המים גורמים לפנים להתנקות מבפנים, שתייה מרובה של מים בריאה מאוד לעור, וניכרת השפעתן בתוצאות איפור ערב.
ניקיון הפנים חייב להיות מוקפד תמיד כדי שלא יווצר אקנה שומני. חשוב שתשתמשי בסבון פנים ייעודי ביום יום והקפידי לנקות אותן לעומק. על אף שמייקאפ טוב יכול להסתיר פגמי עור, ככל שתזדקקי לשכבת מייקאפ קטנה יותר, כך ייראה האיפור שעל פנייך טבעי .

לעצות נוספות לגבי איפור ערב, מוזמנת ליצור קשר עם שלי לאון, אמנית האיפור