סגנונות עבור איפור כלות

איפור כלות יכול להתבצע על בסיס סגנונות שונים. הסגנון הראשון אותו כדאי להכיר נקרא איפור דרמטי והוא מיועד לכלות המעוניינות להרגיש מיוחדות כבר מהרגע הראשון. כמובן שכל כלה מקבלת את מלוא תשומת הלב ביום חתונתה, אך בעזרת האיפור הדרמטי ניתן לחדד את המסר. זהו איפור המשתלב עם שמלות שונות, הוא מתאים לאירועים בקיץ ובחורף ונחשב אידאלי עבור חתונות אקסקלוסיביות. האיפור הדרמטי מתאפיין בהדגשה של העיניים ולכן הוא מתאים לנשים עם עיניים בהירות. יחד עם זאת, גם נשים עם עיניים כהות יכולות ליהנות מאיפור כלות דרמטי במידה והן מקפידות להתאפר אצל אנשי מקצוע.

מה הייחודיות של איפור כלות טבעי?

סגנון פופולארי נוסף עבור כלות נקרא איפור טבעי. באיפור הזה הטכניקה העיקרית היא עדינות ושמירה על היופי הטבעי. המטרה של האיפור הזה היא לכסות פגמים בולטים כמו פצעים, פצעונים, כוויות או צלקות. האיפור הטבעי מתאים לנשים שאוהבות לשמור על מראה פשוט, אך מעוניינות לנצל את אירוע החתונה לצורך תחושה זוהרת ורעננה.

איפור מעושן: לא רק בחורף

עוד סגנון שכדאי לשקול ביום החתונה נקרא איפור מעושן. זהו איפור כלות המזוהה עם החורף, אך האמת היא שלאחרונה כלות רבות מנצלות אותו גם בתקופות אחרות. האיפור המעושן מבוסס על צלליות. הטכניקה העיקרית של האיפור המעושן היא טשטוש בצורה הדרגתית של כל האיזור מסביב לעין. יש צורך במיומנות אדירה על מנת להצליח לבצע פעולה מן הסוג הזה, מבלי לפגוע בתווי הפנים הטבעיים של הכלה. איפור מעושן יכול ליצור תוצאה מרהיבה המנוגדת למראה הבהיר של שמלת הכלה. גם כאן עדיף להתייעץ עם אנשי מקצוע ולנסות גוונים שונים של האיפור עוד לפני יום האירוע עצמו.

איפור בסגנון נעים

האיפור העדין הוא ללא ספק אחד הסגנונות המזוהים ביותר עם אירועי החתונות. איפור עדין מתאים לחתונות משום שהוא קליל, נשי ורך. אפשר להשתמש באיפור עדין במהלך חתונות הנערכות במקומות פתוחים או באירועי יום. איפור כלות עדין נפוץ מאוד בישראל, אך גם בארצות הברית ובאירופה ישנה מגמה לאמץ אותו.

בחירת סגנון על פי ההעדפות של הכלה

כל כלה צריכה לבחור איפור על פי ההעדפות האישיות שלה. אפשר כמובן לקבל המלצות מחברים, משפחה ומכרים, אך בסופו של דבר הכלה צריכה להרגיש בנוח עם האיפור. יש נשים שאוהבות לקחת סיכון ולנצל את החתונה לצורך איפור דרמטי, לעומת אחרות שמעדיפות ללכת על בטוח ולהסתפק באיפור עדין. בכל מקרה, הדבר החשוב הוא לפנות אל מאפרים מקצועיים לצורך איפור כלות. לא משנה באיזה סגנון תבחרו, מאפר בעל ניסיון יוכל להפיק את המיטב מהדרישות שתעמידו בפניו. תאמו פגישת היכרות ובואו לשמוע על סגנונות איפור נוספים אשר יספקו לאירוע שלכם קשת של צבעים חדשים.