סוגי איפור ערב – איך את אוהבת את זה?

איפור כלות, איפור ערב, איפור מקצועי!

שלא כמו איפור רגיל, איפור ערב יש לו מטרה ברורה להפוך כל אחת לזוהרת. איפור ערב שונה במהותו באיפור יום יומי והדבר בא לידי ביטוי בצורת האיפור, בחירת הצבעים ואפילו סוג האיפור בו משתמשים. האיפור של הערב מעביר מסר וכוונה והוא יכול להיות נוצץ, דרמתי או קלאסי והכל לבחירת המתאפרת. כמובן כל אחת שמתאפרת יכולה לבחור להיות כל פעם מישהי אחרת, אך השלב הראשון הוא להחליט מי את היום ומה את רוצה לשדר לסביבה אליה את יוצאת. כמובן, ההחלטה כיצד להתאפר ואיזה רושם את רוצה ליצור תלוי בך וחשוב שתרגישי הכי נינוחה לצאת ולבלות עם האיפור בו בחרת.

איפור נוצץ

איפור נוצץ הוא איפור ערב שיכול להתאים לשלל אירועים. את האיפור הנוצץ יראו הרבה יותר טוב בלילה מאשר ביום והוא יכול לבוא לידי ביטוי דרך שימוש בגלוס נוצץ, צליליות נוצצות ואפילו שילוב של נצנצים. החוכמה באיפור נוצץ היא להתאפר במידה. כלומר, אין צורך לשים גם גלוס, גם צלליות וגם נצנצים ושכולם יהיו בולטים, להיפך. התמקדות בכלי איפור שיתן את העבודה ויפנה את המבט לכיוון אחד של הפנים במקום האחר יעשה את העבודה. כמובן, איפו נוצץ מושפע מהתאורה שמסביב ובחשיכה כשהאור מעומעם הוא מצליח לשדרג את האיפור עוד יותר ממה שהוא נראה בבית מול המראה.

 

איפור דרמתי

איפור דרמטי נוצר בזכות יצירת ניגודים והוא מתאים מאד כאיפור לערב. יצירת הניגודים נעשית דרך שימוש בשכבות ושימוש בצבעים של כהה אל מול בהיר, אטום אל מול מבריק. למשל כדי ליצור דרמה באיזור העיניים יש להשתמש בעיפרון שחור בנדיבות ולהשתמש במספר צלליות שיחד נותנות מראה חזק של איפור. איפור ערב שכזה לא מנסה להסתיר אותו ולהשתלב בקהל, להיפך הוא מתאים למי שרוצה להיות במרכז העיניינים ולמשוך אליה תשומת לב. שימי לב, אם את יוצאת לבילוי ורוצה לאמץ לעצמך את המראה הדרמתי בעצמך צפי לתשומת לב רבה מהסביבה כי הוא מושך את העיניים של כולם.

 

איפור קלאסי

את האיפור הקלאסי מכירות נשים רבות ולמרות זאת, אם את יוצאת לאירוע כמו חתונה או אירוע חברה ואת רוצה לעשות רושם מסביבך, זה הזמן לשדרג את האיפור הרגיל. איפור בוקר הוא לא כמו איפור ערב בעיקר כי האוירה שונה. מה שנראה עלייך מצויין באור יום לעיתים לא ייראה בכלל באור מעומעם או אור מנורות. אז אם את לא רוצה להיות עוד אחת בקהל, עלייך לשדרג את המראה היום יומי שלך כשאת יוצאת לאירוע בערב. בערב ישנו שימוש בצבעים עזים יותר, יש לשים דגש רב על אזורי העיניים באמצעות צלליות, מסקרה (או ריסים מלאכותיים) ועיפרון וכמובן שלא זונחים את שאר חלקי הפנים. האיפור הקלאסי יכול להתאים לכל אחת שרוצה להיראות במיטבה.