קורס איפור מקצועי – רק למקצוענים?

כמה פעמים הלכת ברחוב או באת לעבודה או לאירוע, הסתכלת על מישהי ואמרת לעצמך " וואו, האודם בצורה מוגזמת" , "היא לא יודעת לשים איילנר", "רואים שהיא מפוצצת מייקאפ"… לפעמים אפילו נתקלים בביקורת הזו כלפי עצמנו.

אם כן- אף אחת לא נולדה מאפרת. לאיפור כמו לכל תחום בחיים יש את הכללים שלו. כדי להראות באמת טוב ולהפיק מהאיפור את המקסימום שאפשר, מומלץ ללכת אפילו פעם אחת בחיים לסדנת איפור, לקורס איפור, כזה שיכול לתת לך המון ידע וטיפים בנושא איפור בעיקר לגבי עצמך. כך למעשה, תוכלי להיות המאפרת האישית של עצמך, ולהתאפר בצורה אסתטית וגורפת מחמאות. סוג של פינוק שאת חייבת….

לקורס איפור המועבר על ידי שלי לאון

קורס איפור מקצועי

איפור מקצועי זה כבר כמה רמות מעל האיפור היומיומי. איפור מקצועי הוא גם כדי לתת את הטיפים של האיפור היומיומי, הקז'ואל, אבל לפני אירוע הוא בגדר חובה.

אירועים שופעים מצלמות, הבזקים פלאשים ויחד עם זאת, זיכרונות לאורך זמן.

איפור מקצועי צריך להיות מותאם יותר מבחינת העמידות שלו, מבחינת הברק שלו, ההדגשים, מזג האוויר, הלבוש ועוד הרבה גורמים.

בקורסים לאיפור לומדים מעבר להתמחות המעשית גם את התאוריה שעומדת מאחורי השילובים של כל החומרים שמרכיבים את תכשירי האיפור. יחד עם זאת, יש להתאים את התכשירים לעור האישה, מבחינת גוון, גיל, סוג העור ועוד משתנים.

חושבת על הסבה מקצועית?

קורס איפור יכול לתת לך מעבר לרמה האישית את היכולת והכלים לעשות טוב לעצמך ולהרגיש מעולה ומלאת ביטחון, אלא גם להיפתח לשוק רחב, נדרש ומאתגר.

מה מבדיל בין מאפרת מקצועית למאפרת?

מה שהיא יודעת. שנובע בעיקר מהניסיון שלה ואיפה היא למדה. הלימוד פותח לך את הדרך להצליח בתחום כבר ממדרגה גבוהה יותר. כיום יש מאפרות רבות. המצליחות ביותר הן מי שלוקחות את הבסיס מהלימוד בקורס ומפתחות את הכללים ביצירתיות ובאהבה למקצוע שלהן.

אין צורך ברקע קודם באיפור או ציור על מנת ללמוד איפור מקצועי . כל מה שצריך זה סבלנות, יצירתיות והתמדה. קורס איפור מקצועי ילמד אותך את עקרונות הבסיס של איפור, טכניקות, תורת הגוונים ועוד חומר תאורטי רב, שיהפוך אותך למומחית בתחום.

בפן המעשי, קורס איפור מקצועי ילמד אותך על סגנונות איפור, התאמת איפור למבנה הפנים, התאמת איפור לבגדים ואירועים (בייחוד בקרב מתחתנים).

לאחר שבועות ספורים, תוכלי להשיג מראה נוצץ וייחודי בכל מקום ובכל שעה. ומי יודע? אולי אפילו תוכלי לעשות מזה קצת כסף…

איפור מקצועי – מאת שלי לאון