שיגרת טיפוח לחורף

בחורף העור יבש יותר ולכן כדאי למרוח קרמים עשירים יותר – ועוד טיפים מה את צריכה לעשות כדי לשמור על עור הפנים שיראה חיוני בימים הקרים

מדהים לדעת – אבל בחורף לא כמו בקיץ, ובעונה הקרה שגרת הטיפוח שלך צריכה טיפ-טיפה להשתנות. ,  מה חשוב לעשות כדי לשמור היטב על העור שלנו בימי החורף. "שינויי הטמפרטורה נוטים להזיק לעור, ושינויים קיצוניים פי כמה וכמה", ולכן הטיפול בעור הפנים מקבל דגש מיוחד בחורף ומצדיק שגרת טיפוח שונה מזו של ימי הקיץ. מה כדאי לשנות?

חשוב שתכניסו לשגרת הטיפוח היומיומית שלכן:

נצלי את ימי החורף לטיפול עמוק אצל הקוסמטיקאית. חידוש העור והסרת תאים מתים. החורף הוא גם זמן מוצלח לשימוש בתכשירי הפילינג ובמסכות הטיהור להסרת תאים מתים ולחיטוי וניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים והגוף. בשביל להגביר את האפקטיביות של תכשירי הלחות לעור הפנים, מומלץ להסיר את שכבות התאים המתים באמצעות פילינג גרגירים.

החורף הוא הזמן האידאלי לטפל בנזקי העור בתופעה מהחשיפה לשמש.

מכיוון שבחודשים הקרובים צפויה לעור חשיפה פחותה לשמש, שווה לנצל את העונה הקרה ולטפל בכתמי פיגמנטציה באמצעות תכשירי הבהרה.

הגבירי את השימוש במסכת לחות והזנה – תכשירים בעלי מרקם עשיר. הקרם הקליל של הקיץ לא מתאים לחורף, וכדאי להחליפו לקרם יותר עשיר בלחות העור נוטה להתייבש בגלל המזג אויר ורצוי לישון בלילה עם קרם פעיל עשיר בלחות. שפעילותן בלילה אינטנסיבית במיוחד.

אחרי ניקיון הפנים רצוי למרוח סרום פנים, מעליהם קרם פנים וקרם לילה מזין. בבוקר כדאי לנקות את הפנים ולמרוח סרום, מעליו קרם פנים מזין ומעליו קרם הגנה. ואז להתאפר חופשי

גם המייק אפ משתנה גם במרקם וגם בגוון.