איפור כלות – הרבה יותר מסתם מאיפור

רוב הכלות המיועדות נעזרות כיום במאפרות מקצועיות המכירות את תחום איפור הכלות וניתן למצוא מאפרות רבות כאלה גם באופן פרטי וגם בסלוני כלות מקצועיים המתאימים לכלה גם את השמלה, את התסרוקת, את הנעליים ואפילו את זר הכלה המיוחד.

איפור כלות מקצועי הוא תחום באמנות האיפור ולא כל אחת שלמדה לאפר היא מאפרת כלות מקצועית, לא כל שכן, אישה המתיימרת לאפר כלות מתוך הנסיון האישי שלה בחיים. איפור כלות מצריך מהמאפרת ידע ונסיון בתחום זה, שימוש בטכניקות איפור מיוחדות ושימוש במוצרי איפור איכותיים בלבד מכיוון שאיפור כלות אמור להחזיק מעמד זמן ממושך ובתנאים לא קלים לכלה שצריכה לנשק את המוזמנים, לאכול קצת ולרקוד הרבה, דבר שגורם לא אחת לזיעה היכולה להרוס את האיפור במידה והוא לא נעשה עם חומרי איפור איכותיים. על איפור הכלה להראות כאילו ורק גמרה להתאפר בכל רגע נתון של ערב החתונה.

תפקיד מאפרת כלות

מאפרת מקצועית המקבלת על עצמה לאפר כלה, חייבת לערוך בדיקה של פני הכלה על מנת להבין באיזה טכניקות עליה להשתמש כדי להסתיר פגמים שונים בפנים על ידי האיפור ולהדגיש את יתרונות הפנים הקיימות. מקומות אלה הם שמאפשרים למאפרת להוכיח את המקצועיות שלה על ידי הסתרת הפגמים כמו פצעונים או אדמומיות בפנים, או על ידי הדגשת עצמות לחיים יפות וכדומה.

איפור כלות איננו רק איפור, אלא הידע שמאפשר למאפרת לקרוא את הפנים של הכלה העומדת לפניה ולהוציא אותה הכי יפה שניתן.

איפור כלות והמחיר

המחיר שאת עלולה לשלם עקב התפשרות על מאפרת לא מקצועית וזולה יהיה הרבה יותר גבוה מבחירת מאפרת מקצועית שדורשת יותר כסף עבור עבודתה, אבל שמסוגלת לספק את האיפור הטוב והמתאים לפנייך שיחזיק מעמד כל הערב.

עוגמת הנפש שתיגרם לך, כאשר האיפור יתחיל לנזול או להשתנות תהיה הרבה יותר מתסכלת מהוצאה של עוד קצת כסף על מאפרת מקצועית.
אל תשכחי כי ערב זה הוא חד פעמי ועלייך להיראות במיטבך. פנייך, יותר מכל, ישקפו את האושר הפנימי שלך ביום כלולותייך ואין לחסוך על הרגשה זו בשום הוזלת מחיר שניתן לקבל ממאפרת לא מקצועית. מאפרת כלות מקצועית עשוייה להיות יקרה יותר ממאפרת רגילה, אבל התוצאה שווה את ההוצאה.
כמו שאת לא מתפשרת על האולם והקייטרינג, על שמלת הכלה, על התסרוקת ועל נעלייך לערב מיוחד זה, אין מה להתפשר בנושא האיפור.
מחיר האיפור היקר יותר נובע גם מניסיונה של המאפרת, אבל גם מהשימוש שהיא עושה בחומרים איכותיים שהם יותר יקרים מחומרים סטנדרטיים לאיפור יום יומי. מאפרת כלות מקצועית תדע להנחות את הכלה בכיוון האיפור הרצוי גם מבחינת האופי שלה והאישיות, וזה דבר לא פחות חשוב בקביעת סגנון האיפור של הכלה. מכיוון שיש סגנונות איפור רבים היכולים להלום כלות בערב חתונתן, חשוב להתאים את הסגנון לכלה הספציפית וזה תפקידה של המאפרת לחוש בכך כדי שהאיפור ישקף זאת באופן היפה ביותר.