איפור ערב עדין ומוצלח

איפור ערב אינו חייב להיות כבד ומסורבל. אם את אישה קלילה שאוהבת ספונטניות וליהנות מהחיים ואת עומדת לצאת לדייט עם גבר צעיר ונחמד את יכולה להכין את עצמך באותה האווירה כאילו ואת יוצאת לבילוי ערב עם החברים. איפור ערב קליל יהלום את האירוע ולא יעניק לך מראה "מסוגנן" מידי או טרחני מידי לדייט מסוג כזה.

איפור ערב קליל יכול להעניק לך מראה מאד מושך ורענן וחוסר ההקפדה ישווה לך מראה של מישהי כיפית ויבליט את היתרונות שלך בלי להתאמץ. חשוב לזכור כי איפור ערב קליל אינו מגיע לבד לדייט, ועלייך יהיה להתאים לכך גם לבוש, נעליים ושיער.

מראה עדין משולב

על מנת ליצור מראה קליל ורענן יש להתייחס לכל שלושת הפרמטרים באותו האופן. עלייך לבחור שמלה קלילה (בקיץ) או לבוש קל אחר, ואת השיער לעצב בהתאם. איפור ערב לדייט שכזה תוכלי לעשות בעצמך ואם את לא ממש בקיאה בכך תוכלי להיעזר במאפרת מקצועית שתוכל ברגע האחרון להעניק לפנייך את המראה הרצוי לך כאילו ועשית זאת בעצמך.

המראה הקליל אינו הופך אותך לזולה, אלא להיפך. המראה הקליל מבליט אותך על רקע כל האנשים האחרים בצורה רעננה ומאד מושכת. כדי לעשות זאת נכון להל"ן כמה עצות מועילות:

איפור ערב לפנים

על איפור ערב לאירועים אלה להיות קליל ועדין באופן שיבליט את הנשיות שלך. בערב כזה אין צורך בשפתון כהה או אדום בוהק, אלא שגוון שקוף ורך יעשה את העבודה בצורה הרבה יותר מועילה. גם בחירת שפתון עם צבע בהיר ופודרה בהירה ללחיים יתאימו לסגנון איפור ערב כזה. מראה קליל כזה ימנע ממך לצאת לשירותים כל כמה דקות כדי לתקן את האיפור או לוודא שהשפתון לא נמרח וכיוצא באלה.

איפור ערב לעיניים

בערב שכזה יש להימנע מאיפור שכולל ריסים מלאכותיות או קיפול ריסים עם מכשיר מסלסל וכדומה. מה שכן מומלץ הוא מראה מעט מעושן אבל עדין שיעניק לעינייך מראה קליל ומאד מושך.

שילוב של איפור ערב ושיער

בנוסף לאיפור הקליל עלייך להתאים את התסרוקת לערב באותה הצורה. המראה הגלי יכול להיות מאד מוצלח בערב שכזה. מראה זה הוא מראה ספונטני וקליל והוא יכול להתאים מאד למראה שבחרת לעצמך עם האיפור. את יכולה לעשות זאת בעצמך בבית ללא מאמץ מיוחד בעזרת גלגול השיער בקוטר של חמישה סנטימטרים ולאחר שתשחררי את השיער עברי על הכל עם פאן. לאחר מכן פזרי את השיער ופזרי עליו אבקת טקסטורה או מוס ואת מוכנה לדייט שלך.

כפי שאת יכולה להבחין איפור ערב לא חייב להיות כבד ואת יכולה לעשות זאת בעצמך באמצעים מאד פשוטים. לחילופין, אם את מעוניינת באיפור משמעותי יותר בגלל שהאירוע שאת יוצאת אליו מחייב אותך את יכולה להיעזר במאפרת מקצועית.