איפור ערב שלב אחר שלב

איפור ערב שונה מאיפור יום. האיפור כמובן צריך להחמיא למתאפרת גם כשהאור מעומעם ועם זאת עליו להבליט את נתוניה הטבעיים ואת יופיה. האיפור יכול להתבצע עם שימוש בחומרים שונים מאיפור היום, הגוונים הנבחרים יהיו שונים ובולטים כיוון שהם צריכים להצליח להתעלות על החשכה. לעיתים בעת איפור ערב יהיה שימוש בנצנצים אשר מגבירים את הבולטות של המתאפרת. על מנת להתאפר לשעות הערב ולהיראות במיטבך, עלייך להכיר את כללי האיפור ולבצע אותם שלב אחר שלב.

הכנת הפנים לאיפור ערב

בטרם תבחרי את הצבעים שאיתם תתאפרי, עלייך קודם כל לנקות את הפנים. את הניקוי תוכלי לבצע עם סבון מיוחד לניקוי פנים. תני לפנים להתייבש כראוי לפני שתתאפרי. את ייבוש הפנים מומלץ לבצע בעזרת מגבת נקיה בתיפוף של המגבת על העור (ולא משיכות חזקות). אם ביצעת ניקוי פנים שעה- שעתיים לפני שעת האיפור, אין צורך לנקות אותן שוב עם סבון לניקוי. לאחר ניקוי הפנים השלב הראשון של האיפור הוא מריחת סרום. הסרום מגיע בטיפות אותן יש לשים במספר מקומות על עור הפנים ולאחר מכן יש למרוח אותו בתנועות עגולות עד שיכסה את כל הפנים. לאחר הסרום מורחים מייק אפ אשר מאחד בין הצבעים והגוונים השונים של עור הפנים. את המייק אפ ניתן למרוח באמצעות ספוג. שלב זה אינו שונה בין איפור ערב לאיפור יום יומי ולאחר מריחת המייק אפ אפשר לעבור לשלב האיפור.

עיניים

העיניים הם האיבר שאותו מבליטים יותר מכל באיפור בכלל ובאיפור ערב בפרט. כדי להדגיש את העיניים מבצעים מספר שלבים ומשתמשים במספר צלליות שיכולות להדגיש את האזור. איפור ערב שם דגש על העיניים ולכן משתמשים במספר צלליות שיוצרות קונטרסט ואחריהן צללית מבריקה שמפנה את המבטים לכיוון העיניים. את עפרון העיניים ניתן לשים בנדיבות, זה יעזור להדגיש את החלק העיקרי של הפנים. לאחר בחירת צבעי האיפור יש להדגיש את הריסים באמצעות הדבקת ריסים או באמצעות מסקרה שמאריכה את הריסים.

כלל הפנים

האיפור של הערב שם את רוב הדגש על העיניים כיוון שאלו יכולות לנצוץ גם בחשיכה. לאחר סיום איפור העיניים, אפשר לעבור לשאר הפנים. על מנת להדגיש את עצמות הלחיים ניתן לעבור עם מייק אפ כהה תחת עצמות הלחיים ולאחר סיום עבודת המייק אפ עוברים על הלחיים עם סומק. למרות שבאיפור של ערב שמים דגש רב יותר על אזור העיניים, אין להתעלם מאיפור הפנים.

סיום הערב – ניקוי פנים

הערב נמצא בערב ונשים רבות יוצאות למסיבה ויש שחושבות שאין חובה להסיר את האיפור. איפור ערב הוא איפור לכל דבר ואין ללכת לישון איתו. יש להסיר את האיפור באמצעות תכשירי ניקוי מתאימים לאיפור וכמובן לדאוג ללכת לישון עם פנים נקיות ויבשות. לאחר ייבוש הפנים מומלץ למרוח קרם לילה מפנק ורק לאחר מכן להיכנס למיטה ולישון עם הרגשה זוהרת.

איפור ערב לאירועים מיוחדים, שלי לאון אמנית האיפור