היכן מומלץ להתאפר ביום החתונה?

איפור כלות יכול להתבצע במקומות שונים כאשר כל כלה רוצה שהאיפור שלה ביום החתונה שלה יהיה המיוחד ביותר ואיפור אשר מחמיא לה. איפור כלות ניתן לעשות בסלון הכלות בו עושים את כל שאר ההתארגנויות, ניתן לעשות את האיפור אצל קוסמטיקאית או לחילופין יש כלות אשר בוחרות להתאפר בבית כשהקוסמטיקאית מגיעה אליה. לכל אחת מהאפשרויות ישנן יתרונות וחסרונות כשהכלל החשוב ביותר הוא שהכלה צריכה להרגיש שבחרה את המאפרת המתאימה לה ובמקום בו היא מרגישה הכי בנוח, הרי חוץ מאיפור, הכלה ביום החתונה מתארגנת עם השמלה, עוברת אצל מעצב שיער וכמובן שלאחר כל ההתארגנויות היא עוברת לצילומים שרק אחריהם תגיע לאולם החתונה.

איפור בסלון כלות

סלון כלות הוא מקום שמזמין את הכלה להתארגנות מלאה. במקום הכלה עוברת התאמות אחרונות של השמלה (כמובן במידת הצורך), עיצוב שיער ואיפור. היתרונות של סלון כלות למקום ההתארגנות המלא הוא שאין צורך להסתובב ממקום למקום, אין לחץ של זמן ויש צוות מלא שעומד לרשות הכלה ונותן לה את היחס המלא לו היא זכאית. הכלה רוצה שידאגו לה כמו מלכה ביום החתונה וסלון כלות הוא מקום נפלא לעשות זאת. עם זאת, ישנם סלוני כלה שמקבלים יותר מכלה אחת ולא לכל כלה זה מתאים וגם ישנן כלות שרוצות לעשות איפור אצל הקוסמטיקאית שלהן שמכירה אותן כבר זמן רב.

איפור כלות אצל קוסמטיקאית

קוסמטיקאית עושה לרוב טיפולי יופי ועם זאת רבות עברו גם קורס איפור והן יכולות להכין את הכלה על כל הפרטים הנדרשים. קוסמטיקאיות רבות ימליצו על טיפול פנים שינקה אותן מספר ימים לפני החתונה וכן לעשות גבות כך שביום החתונה לא יהיו סימוני אדמומיות על העור. יתרון בולט נוסף של איפור אצל קוסמטיקאית הוא להתאפר אצל מישהי מוכרת איתה הכלה מרגישה נינוחה. כמובן, ליתרון זה יש להוסיף את ההכנות המוקדמות של עור הפנים או הגוף כולו כהכנה לחתונה. קוסמטיקאית אשר עושה את כל טיפולי היופי נמצאת במכון יופי בו יש את כל המכשור והאביזרים שישמשו לפני יום החתונה וביום החתונה עצמו

איפור כלות בבית

ישנן כלות אשר מעדיפות להישאר בבית בו הן מרגישות אינטימיות ופרטיות. חלק מהכלות לא רוצות לחלוק את היום שלהן עם כלות אחרות או שפשוט הן מעוניינות לצאת כמה שפחות ולצאת רק עבור הצילומים. כלות אלו מוצאות כי הפתרון בו מגיעה אליהן מאפרת הוא הפתרון הנוח והנעים עבורן וכאן היתרון הגדול של איפור בבית. החסרונות של איפור בבית הוא שאם הכלה יוצאת בכל מקרה לסלון כלות, היא צריכה לחזור לביתה כשהיא לבושה בשמלה אך לא מאופרת ואם היא מעוניינת לשלב גם טיפולי יופי של פנים או גוף היא תצטרך ללכת מספר ימים לפני החתונה לקוסמטיקאית וכך לעבור עוד בעלת מקצוע.