איפור כלה מקצועי – למי זה מתאים?

לפנק את הכלה מעבר לכך בטיפולים מפנקים לעור הפנים. ביום חתונה מלא תעצומות רגשיות ולחץ, כדאי לקחת הפסקה קצרה לעצמך, בטרם תתחיל החגיגה. כל הכלות חולמות להיראות במיטבן ביום המיוחד הזה.

איפור לאירועים

את לא חייבת לחכות עד לחתונה שלך בשביל להיראות מיליון דולר. איפור מקצועי עשוי להתאים לפני כל אירוע חשוב, משפחתי או עסקי, נוצץ יותר או פחות. איפור מקצועי הוא כמו זריקת בטחון עצמי וגורם להתלהבות גדולה בקרב המאופרות.

איפור מקצועי בסימן סדנה

הזמנת סדנת איפור מקצועי יכולה להיות דרך מקורית ומרעננת להעביר ערב מפגש של חברות, מסיבת רווקות, מסיבת בת מצווה, ימי הולדת וכדומה.
שלי לאון אמנית האיפור מעבירה סדנאות איפור לא לכלות בלבד. כדי לתת את הערך המוסף שלך, את צריכה לדעת תמיד איך לפנק את עור הפנים ולא רק באיפור לאירועים מיוחדים, או ביום חתונתך. את מוזמנת להרגיש כלה כל יום, סדנת איפור מקצועי לקבוצות בנות יכולה להוסיף לך המון ידע וטיפים שישנו את עור הפנים.

לפני שאת בוחרת, תדעי מה לבחון

קודם כל- מקצועיות וניסיון של המאפרת.
שנית – כמה המאפרת גמישה לשיתוף פעולה יחד עם המעצב/ת שמלות, הספר וכו'. האיפור צריך להתאים לשמלה של הכלה ולא למראה היום יומי. לאחר התאמת המראה הכללי ביום החתונה, חשוב שאת הכלה תאהבי ותהיי הכי קרובה לטעם שלך, לכן חשוב איפור ניסיון.

עם אילו חומרים משתמשת המאפרת?

חשוב לשים לב שהחומרים בהם משתמשת המאפרת הם עמידים ויהיו עמידים לאורך כל הערב.
איך בוחנים זאת?
לאחר איפור ניסיון אל תמהרי לשטוף את הפנים שימי לב כמה זמן יישאר האיפור על פנייך ותשימי לב לשינויים במהלך מספר שעות שהחתונה צפויה להיארך. כך תדעי שהחומרים בהם השתמשה המאפרת הם חומרים איכותיים.

איפור כלות – מבריק או מאט
בשום אופן לא מבריק. על אף שהאיפור המבריק נראה טוב בהתחלה, יש לזכור שהפלאשים של המצלמות יכולים לעוות מעט את התמונה. איפור מבריק לא מיועד לצילומים. איפור מאט נותן מראה טבעי יותר ועמיד יותר לאורך זמן.

בקשי לראות תיק עבודות של המאפרת
תיק העבודות של המאפרת הוא תעודה המעידה על סגנון האיפור שלה. האם המאפרת נוטה יותר להדגיש את תווי הפנים בצורה בולטת מאוד, או שהיא מעדיפה מראה חדשני, מראה טבעי, קבלי רושם כללי מכלות אחרות.
אחרי הכל עלייך לבחון היטב מי תאפר אותך ביום החשוב בחייך. בסופו של דבר לא כל יום מתחתנים…

טיפ אחרון
מה נוח לך? להתרוצץ באותו יום בין סטודיו של כלות או להישאר בביתך והמאפרת תגיע למקום בו את מתכוננת לאירוע. זוהי שאלה שכדאי לך לשאול, כי באותו יום יהיו לך המון לחצים וסידורים, כדאי שלפחות המאפרת תהיה גמישה אתך להגיע למקום שנוח לך.

איפור כלות מקצועי – הקפידי על הכללים… מזל טוב