חשיבותו של איפור מקצועי

**איפור מקצועי הוא אחד מסוגי האיפור המושקעים ביותר. במסגרת איפור מקצועי, המאפרת מדגישה או מטשטשת ומעדנת את תווי הפנים של המאופרת, ליצירת מראה מושלם ועדין, ללא רבב. איפור מקצועי נעשה על ידי מאפרת מקצועית ובעלת ניסיון והוא מחזיק לשעות רבות, שורד כל מזג אוויר ועובר מצלמה בצורה מושלמת. אחד ההבדלים העצומים בין איפור מקצועי ובין איפור יומיומי הוא השימוש בחומרים מובחרים ואיכותיים, אשר מיועדים לקיבוע האיפור, ומגוון של מייק-אפים מיוחדים ליצירת ההצללות וההדגשות, שנעדרים מתיק האיפור של אישה ממוצעת.

מהו איפור מקצועי טוב?

איפור מקצועי הוא כזה, שמדגיש את היופי בפניה של המאופרת, וממזער את הפגמים שהופכים את הפנים ללא מושלמים ללא איפור. איפור מקצועי מתאים לכל מי שרוצה להיראות לא פחות מנפלא. אם זה אירוע נוצץ, חתונה או הפקת אופנה, איפור מקצועי יעניק לך את המראה שאת חולמת עליו. במסגרת איפור מקצועי נעשה שימוש בחומרים מיוחדים, המיועדים להפוך את פניה של המאופרת למושלמות. למטופלות, אשר סובלות מבעיות בעור הפנים כגון חטטים, אדמומיות או צלקות, קיימת האפשרות להשתמש במסגרת איפור מקצועי בחומרים דרמה-רפואיים, המעניקים כיסוי מלא לעור הפנים והופכים אותו לחלק במיוחד. חומרים אלה מתאימים לכולן עקב היותם היפו-אלרגנים.

מאפרת מקצועית יכולה ליצור במסגרת האיפור כל מיני טריקים ואשליות אופטיות, אשר יהפכו את החסרונות ליתרונות חינניים ויסייעו להגיע אל אידיאל היופי. כך למשל, באמצעות איפור נכון ניתן לתקן את מבנה הפנים, להדגיש את עצמות הלחיים, לנטרל סנטר כפול, להגדיל שפתיים, להקטין ולהגדיל את מראה העין, לקרב עיניים רחוקות או להרחיק עיניים קרובות, להצר את האף ולהפוך אותו לסולד וכן הלאה.
לסיכום, ההבדלים בין איפור מקצועי לאיפור חובבני הם עצומים ומתבטאים בכל מיני אספקטים.

מבחינת עמידות חומרי האיפור – חומרים מקצועיים מחזיקים יותר שעות ומיטיבים עם עור הפנים, על שלל רגישויותיו.
התאמת הצבעים – לא תמיד הצבעים שאת רגילה להשתמש בהם מתאימים לאירוע ולבגד אותו את לובשת. כדי להעצים ולהדגיש את הבגד – דרושה התאמה מקצועית.
האופן שבו האיפור מונח – בסגנון איפור מקצועי, אופן הנחת הצבעים היא שונה מאיפור רגיל. ישנן טכניקות מסוימות שמסייעות לאיפור להראות טוב לאורך שעות רבות.
התחשבות בכל מיני גורמים – סוג האירוע, סגנון אישי, אופי, פנטזיה, פגמים. יש התחשבות בכל אלה כאשר מעניקים איפור מקצועי.

איפור מקצועי מצטלם יותר טוב, נראה טוב מקרוב ומרחוק, אינו מבריק ומותאם במקצועיות לבגד ולאירוע. חשוב לבחור במאפרת מקצועית ומיומנת שיש לך כימיה איתה. כזאת שתדע לתת לך מענה מקצועי ונעים, על מנת לספק את התוצאה הטובה ביותר עבורך.

איפור מקצועי .

מאת : שלי לאון – אמנית האיפור